DETTE GJØR MEG FLAU

Reklame – Link til egen nettbutikk og nelly.com

TEE “UNG SPILLER”HER / BUKSERHER / SNEAKERSHER

*Sitter i klein posisjon i prøverommet, en kunde kommer inn*

Uansett hvor lenge jeg har blogget kommer jeg aldri over den kleinhets-kneika der jeg blir fysisk uvel hver gang jeg blir bustet i å ta bilder av meg selv. Åååhåhåå det er så flaut 🙁 Det er noe annet når andre tar bilder av meg, men når man liksom tar typ selfies.. Det er bare så flaut om noen ser det, hahah!

Herregud tenk da folkens. Nå er jeg på min aller siste tur til Bergen. Står mine aller siste dager på gulvet på REGN. Fremover blir det kun jobbing “back-office”, noe som både skal bli veldig deilig – men samtidig litt…trist? To år som føles ut som evigheter er plutselig snart over. Det har skjedd så mye. Herregud, så lite jeg visste da vi åpnet i 2016. Det samme kommer jeg sikkert til å tenke om to år igjen forsåvidt. Man prøver, feiler, lærer og prøver på nytt. Sånn fortsetter det vel til man dør, eller?

Nå må jeg runde av dette halvveis-innlegget. Skal nemlig på mingle-party. Haha! Tar med kamera, så forteller mer i morgen (om jeg husker å ta bilder). Ha en fin kveld ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg