DETTE GIDDER JEG IKKE!!

Åh som jeg hadde gledet meg til i dag tidlig! Jeg kjøpte en ny genser i går som jeg hadde tenkt å vise frem i en koselig setting i sofaen her hjemme. Litt sånn “god morgen herlige lørdag” type innlegg. Det som skjer er at jeg nydusjet og fresh, med genseren på starter å ta selvutløserbilder. Første runde var det bare å le av, lyset var dritstygt og jeg så ut som et troll fra urskogen. Andre runde var litt bedre, men fremdeles ganske ille. I to timer har jeg nå stått i alle krikene og krokene av leiligheten min for å få et bra bilde, men det er tydeligvis for mye å be om. Nå har jeg ikke tid til å prøve mer, og jeg er kun et klikk unna å bestille meg leilighet i syden der lyset er fint og temperaturen over 20+. Derfor deler jeg bilder fra i sommer i stedet. Mest fordi jeg ikke har tid til noe annet, og fordi de 100 bildene jeg tok her hjemme aldri kommer til å se bloggens lys.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

www.glennhenriksen.no-258-1024x683

IMG_9835-2

IMG_7634

2 kommentarer
    1. Du er helt nydelig 🙂 Du har liksom “ditt eget” utseende, hvis du skjønner. Vet ikke om noen som ligner på deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg