DETTE ER SÅ SYKT

OKEI JENTER!! Vet dere hva jeg nettopp oppdaget? Nelly har det sykeste salget i dag, jeg har seriøst måpt i nesten en time fordi jeg kan ikke tro det. Frem til klokken ett i natt trekker de fem prosent av favorittene fra salget. Akkurat nå fra 17-18 er det 55% avslag på alt, men fra 00-01 er det 90% (!!!!!!!!) avslag! Hvor sykt er ikke det?
Image and video hosting by TinyPicHER / HER / HER / HER / HER

Over har du varer fra Day og by Malene Birger. Jeg har allerede tatt på alarm til senere i kveld slik at jeg kan inn å shoppe! Bare krysser fingrene for at mine favoritter ikke blir utsolgt før jeg rekker å handle de, så jeg vet faktisk ikke om jeg tør å vente mer. Rabatten er jo allerede god! Her snakker vi designervarer og mer rimelige varer til sykt rabattert pris. Alle jenters drøm jo, haha!

Du finner hele utvalget HER ♥
2 kommentarer
    1. Var dette kun torsdagen? Linken funker fortsatt, og når man trykker inn på den står timesrabatten skrevet opp, men rabatten under varene stemmer ikke med klokkeslett.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg