DETTE ER MINE NATURLIGE VIPPER

ANNONSE – I samarbeid med xlash

Hei alle fine! Etter eggeknusingen i dag tidlig har heldigvis dagen kommet seg til det bedre. Akkurat nå sitter jeg faktisk å studerer mine egne vipper på bildene under, for jeg syns det er så sykt at det er kun MINE vipper på det nederste bildet:

Jeg har jo alltid brukt vippeextensions, men har de siste månedene latt være. Som dere ser på det øverste bildet var ikke akkurat vippene mine et glanssyn for en måneds tid siden, mens nå ser det jo nesten ut som jeg har klassisk vippeextensions? Det er 100% mine altså, men hvor sjukt? Jeg har brukt XLASH sitt vippeserum hver kveld (og hver morgen så langt jeg husker på det), og resultater er jo helt fantastisk! Hadde aldri sett for meg at jeg skulle bli en maskarajente, men nå er jeg altså det ♥

Altså, æææ!! Mine vipper!! Får ikke sagt nok hvor i ekstase jeg er!! Haha 😀 Det er ingen poeng for meg å komme med lovord om hvor bra dette serumet fungerer, det vises jo ganske tydelig på bildene over. Jeg er superfornøyd! Les gjerne med om serumet på hjemmesiden deres her

 

 

Dette må vel være den perfekte julegave? Jeg kommer iallfall aldri til å slutte! Kommer ikke over hvor chabby vippene mine så ut på det øverste bildet, i forhold til nå. Hva syns dere? Helt ærlig?

BESTILL XLASH HER 💁🏼

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg