DETTE ER FLAUT..

Jeg har aldri opplevd lignende.. Èn ting er å bli støl dagen etter en heftig treningsøkt, en annen ting er å bli støl fire timer etter en ikke-så-heftig-pilatesøkt. Dette var litt av en reality check folkens. Formen min suger!

Det har vært så travelt den siste tiden at trening har blitt kraftig nedprioritert, men nå er det bare å ta grep igjen merker jeg.. Nei, nok klaging fra en soon to be småfeit Julia. Måtte bare blåse ut litt på bloggen. Det er vel derfor jeg startet den for seks år siden i utgangspunktet når jeg tenker meg om, for å få utløp. Nå sitter jeg på lesesalen og skal egentlig jobbe videre med hjemmeeksamen i produkt og prisstrategi. Min fem minutters pause er offisielt over, vi snakkes i kveld – da kommer ukens hurtigskriving!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAJakke – Zara / Skjorte – Mads Nørgaard / BukseHER (annonselenke) / Sko – M.A.M.B / Veske – Balenciaga

PS!!! Nå har jeg endelig fått wordpress-kommentarer på bloggen, så nå er det MYE lettere å kommentere 😀 😀 Faktisk lettere enn det var på blogg.no, hehe! Håper dere blir flinkere til å legge igjen en hilsen nå, for det setter jeg så utrolig stor pris på. KLEM

6 kommentarer
    1. Buksen var superfin!! Hvordan er den i størrelsen, og hvilken størrelse har du? 😀 Du har en superkul klesstil og bloggen din er fantastisk!!

      1. Tusen takk, det er min favorittbukse og jeg vil helst bruke den hver dag! Den er normal i størrelsen, jeg har S 🙂 Tusen takk for fine ord, klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg