DETTE ER FAEN MEG Å LEVE

BIKINI HER

Hello ladies, og god morgen! Foruten den lille Tinder-tabben på stranden i går hadde vi det faktisk utrolig hyggelig. Vi bestilte litt godt å drikke, plasket rundt i havet, lå i sjøstjerneposisjon på solsengen og bare nøyt livet. Som jeg sa til Andreas; “dette er faen meg å leve!”, selv om vi ikke gjorde noen ting enn å…være? Som dere vet er jeg ekstremt glad i å kose meg, og vil helst ha et liv der jeg kan nyyyyyte så mye som mulig. En naiv og optimistisk tanke, kanskje. Samtidig bestemmer man selv over sitt eget liv, og velger om man vil føye seg etter samfunnets uskrevne retningslinjer om å egentlig ha det bittelitt kjipt hele tiden. Hvorfor skal man det?

Det er en diskusjon for en annen dag, hehehe! Poenget er egentlig veldig rett frem; vi koste oss maksimalt. Nå har vi én uke igjen, og vi har mye gøy på agendaen. I dag skal vi til Akropolis blant annet, æææ! Jeg må ærlig innrømme at Andreas er litt mer gira enn meg (når gradestokken bikker 30 grader er det veldig begrenset hva jeg gidder å gjøre), men samtidig gleder jeg meg skikkelig. Historie, og spesielt gresk historie har alltid fascinert meg. Her er uansett et lite bildedryss fra stranden i går 🙂

2 kommentarer
    1. Liker så godt at du har begynt å skrive litt mer tanker i innleggene dine, fortsett sånn!! 🙂 og ja, SÅ enig i det du sier om det å bøye seg etter samfunnet og ha det litt kjipt hele tiden – gjør det som gjør deg lykkelig sier jeg bare 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg