DETTE ER DET SYKESTE JEG HAR SETT!!

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

JAKKEHER (på -50%!) / SOLBRILLERQUAY / BUKSEHER / VESKEHER

Hei og god fredag alle sammen! ♥ I dag tidlig opplevde jeg det sykeste. Barna er her på sommerferie, og X ville så gjerne innom Brandy Melville for å shoppe litt. I mitt forsøk på å være en god “stemor” bestemte jeg at vi skulle dra dit før åpningstid i dag for å vente utenfor slik at vi slapp å stå i kø. Denne lille butikken er nemlig helt ekstremt populær og har timesvis(!!!) med kø utenfor dagen lang. Helt sant altså! Vi kom ned dit i god tid før åpningstid, og synet vi ble møtt av var mange andre tenåringsjenter som allerede sto å ventet på at favorittbutikken skulle åpne.

Altså WTF!!! Dette er en helt enkel butikk uten spesielt ordinære klær. Ganske basic (selvom jeg forstår at det er hot for kidsa). Men, å vente flere timer i kø for å handle der? Helt sjukt! Vi ble stående i halvannen time før det endelig ble vår tur, så jeg tør ikke tenke på hvor lenge de bak oss måtte vente. Køen var flere hundre meter. Helt sjukt. Kan noen fortelle meg hva greia med Brandy Melville er? HVORFOR er det så poppis?? Uansett, X fant seg mye fint og ble fornøyd så da er jeg også happy.

VESKEHER

Ute på stepmom duties 8)

Her har dere dagens antrekk! Når høstuniformen er på allerede i juli kan man jo begynne å lure.. Kommer egentlig varmen tilbake, eller er den borte for sommeren? Hallo, jeg rakk ikke å nyte sommeren litt engang!!!

Hva er deres planer for helgen? 😀

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg