DETTE BLIR EN BRA DAG

Hei og god morgen. Jeg har vært våken siden halv fem, noe som er helt ekstremt tidlig. Som sagt hadde jeg en kjipern-dag i går, så jeg sovnet faktisk av meg selv allerede klokken åtte. Kroppen trengte vel en liten time-out. I dag føler jeg meg mer som meg selv. Glad, motivert og supergira for hva dagen bringer. Hva har jeg å henge med leppa for? Eller rettere sagt; hvorfor skal jeg velge å henge med leppa når jeg har så sykt mye bra å konsentrere meg om?

Jeg føler enda det er litt for tidlig å starte dagen. Hele verden sover enda virker det som. Det er også derfor jeg liker å være våken så tidlig på morgenen. Fordi jeg føler meg helt alene, på en god måte. Det er nok samme tendensene som et B-menneske har, bare at de er våken til langt på natt i stedet.

Haha, nå fikk jeg nettopp melding av Andrea; “hvorfor er du våken nå??”. Vel, det samme spørsmålet stilte jeg tilbake til henne. Forskjellen er at jeg sto opp nå, mens hun ikke har lagt seg enda. Et perfekt eksempel på forskjellen mellom et A og B-menneske 😉

Nå skal jeg chille i en time til, kanskje se en episode av OITNB før jeg starter dagen for fullt. Jeg tenkte faktisk å ta litt sol. Hele meg har bleknet etter at solen forsvant for et par uker siden. Fy faen så irriterende det er hvor fort fargen går bort, i forhold til hvor lang tid det tar for å få den. Kan ikke huske sist jeg var så blek i juni. JUNI og 12 grader ute?!?! Æsj. Det var jo like varmt i desember. Typ.

Håper alle får en fin start på dagen etterhvert som dere våkner, gjør denne dagen fin for deg selv. Det skal iallfall jeeeeg ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg