DETTE BESTILTE JEG I DAG!

Hey ♥ For et par dager siden nevnte jeg at det var på tide å shoppe litt til høstgarderoben. Nå har jeg nettopp bladd igjennom hele Nelly (nesten iallfall), og endelig fått bestilt meg en pakke hjem! Under ser dere hva som er på vei til meg, forhåpentligvis kommer det fort siden det er så mye fiiiiiint!

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER

Mye fint, eller hva? Jeg er spesielt forelsket i boblejakke nr 3, sammen med genser nr 2 og de grå jeansene. HERREGUD jeg ser for meg antrekket allerede! I mitt hode er det høst/vinter, haha. Jeg gleder meg også til å teste ut bhen nr 5, har sett filmer overalt på nettet de siste månedene. Om den er like bra som den ser ut til kommer jeg aldri til å bruke normal bh igjen! Nesten aldri iallfall.

10. HER / 11. HER / 12. HER / 13. HER / 14. HER / 15. HER / 16. HER / 17. HER / 18. HER

Ooookei, jakke nummer 10??? Jeg DØR! Så sinnssykt fin. Jeg er så klar for høst nå, haha. Trodde aldri jeg skulle si det, men jeg er glad for at sommeren er over.. Kåpe nr 16, og ikke minst Nike-skoene kan ikke komme på døren fort nok. Jeg har jo Nike-skoene i svart allerede, og elsker de. Må ha alle fargene! Ellers er det endel base her, både i form av jakker, gensere, topper og bukser. Viktige baseplagg 😀

19. HER / 20. HER / 21. HER / 22. HER / 23. HER / 24. HER / 25. HER / 26. HER / 27. HER

Enda mer jakker.. Får man egentlig nok? Haha! Den rosa er så sinnsykt kul. Jeg var litt usikker på fargen først, men jeg klarte ikke å la være. Ser for meg den er kul med en svart strikk under, et par skinnbukser og boots! Ellers er det enda mer baseplagg, samt noen søte partybluser ♥

28. HER / 20. HER / 30. HER

Verdens fineste strikk i grå, en supersøt partytopp i mesh og ikke minst en hverdagsgenser! Det utgjør dagens handlekurv. Litt fullere enn jeg liker å innrømme, men som sagt trengte skapet mitt en real oppgradering fra sommer til høst 😀 Noe dere likte?

8 kommentarer
      1. Ganske mye penger ja, men er ikke så rart med tanke på at det er litt det hun jobber med. Regner med at leserne hadde blitt veldig lei hvis det aldri var noe nytt, klær og tips osv er jo det blogglesere gjerne vil se? Pluss at Julia også er veldig flink til å selge videre! Hadde jeg hatt mulighet, hadde min shoppingbag vært minst like full!

    1. Hei!
      Har vurdert flere av plaggene selv. Kunne du lagd et innlegg med plaggene på så vi kan se hvordan de ser ut?
      Ha en fin søndag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg