details

God søndag kjære lesere! Håper at alt står bra til med dere. Jeg har fortsatt besøk av Birte og Glenn. Dette er siste kvelden jeg har sammen med mine to bestiser, så da gjelder det å utnytte tiden godt og kose oss mest mulig. Nå sitter jeg å venter på at neglelakken skal tørke før jeg setter i gang med hår og sminke. Viktig å ta seg bra ut vet dere, selv på en klein søndag! Ja, for i kveld har jeg byttet ut joggebuksa til fordel for høye stiletthæler og et av mine nyeste smykker. Sammen med Thomas skal vi nemlig ut å spise et bedre måltid. Det blir koselig.  Nedenfor ser dere en sneak peak på hva jeg skal ha på meg. Jeg bare elsker de nye skoene mine fra Zara.  Beklager at jeg ikke rekker å svare på alle de fine kommentarene dere legger igjen. Døgnet har rett og slett for lite timer. Dessuten har jeg hatt det ekstra travelt nå som jeg har flyttet og fått meg ny jobb. Det skal dere vite, jeg setter utrolig stor pris på at dere leser bloggen min. Dere er best! Med dette ønsker jeg alle sammen en fortsatt fin søndag. Vi blogges skjønninger! ♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg