DET VAR PÅ TIDE

ENDELIG tittet solen litt frem i dag, etter et par dager med overskyet og litt regn. Altså, er det ikke typisk? Når man først skal ned for å få seg en skikkelig tan så forfølger faen skyene med meg fra Norge. Ikke at jeg kan klage, for det er fremdeles digg og varmt.

I går var egentlig planen å dra på Nikki Beach for en deilig dag, men siden det regnet var hele klubben stengt. Så sykt kjipt, vi som hadde booket en svær seng ved poolen og alt! Heldigvis tilbydde de oss en ganske digg brunsj i stedet, så vi koste oss under taket mens vi så regnet plasket ned i havet. Egentlig ganske koselig. Etter lunsjen dro vi faktisk på spa og fikk hver vår massasje. Tydeligvis er jeg veldig anspent, så det trengtes nok. Hvorfor gjør vi ikke slike ting i Norge oftere? Jeg vet ikke med dere, men jeg drar omtrent aldri på spa hjemme. Noe å bli flinkere til, vi alle fortjener å skjemme bort oss selv fra tid til annen!

zerograv

BIKINITRUSE HER · BIKINITOPP HER

Ja, som sagt tittet solen iallfall litt frem bak skyene i dag, så vi var kjapp inn i en taxi for å dra på Zero Gravity Beach Club. Så langt min favoritt her i Dubai! Skikkelig digg musikk, ung stemning og hyggelig personale. På lørdager har de også det sykeste tilbudet, der man spiser og drikker “gratis” for en viss sum man betaler ved ankomst. Vi planla at vi skulle tilbringe hver lørdag her ved senere ferier til Dubai. Jeg elsker denne byen, og vil aldri dra hjem!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg