DET VAR DUMT, JULIA..

Se på denne frøkna dere, smiler fra øre til øre gitt! Hvorfor jeg er så fornøyd denne morgenen er jeg ikke helt sikker på. Jeg har vel bare stått opp med riktig ben. Elsker når det skjer liksom.. Neida, fra spøk til alvor. I går gjorde jeg noe utrolig dumt. Jeg og Cathrine gikk rundt på Galleriet fordi hun skulle kjøpe litt forskjellige. Jeg hang egentlig med på slep, og gjør som jeg alltid gjør om jeg føler meg malplasert i en butikk. Det er å prøve testere osv i butikken. I går prøvde jeg en håndkrem, fordi jeg følte meg litt tørr på hendene.

“Hva gjør du??” sier Cathrine.
“Prøver denne kremen ser du vel” svarte jeg.

Det viste seg uheldigvis å være selvbruning som varte i to uker etter påføring. Da det sto “two weeks hold!” tenkte jeg at dette var litt av en krem som holdt på fuktigheten i hele to uker. Å neida, der tok jeg feil.. Det hadde vært utrolig kjipt å våkne i dag med knallorange hender, med en supertan som ikke gikk vekk på et par uker. Heldigvis har jeg Cathrine som kan passe på meg i slike tilfeller, for det kunne gått veldig galt med hendene mine om hun ikke hadde oppdaget det.

Image and video hosting by TinyPic
(Sponset behandling)

Over til noe helt annet! På fredag var jeg innom Beauty Academy her i Bergen for å fylle på vippene mine og fikse brynene. Det er over tre uker siden jeg var der sist, men jeg følte egentlig ikke at det var helt nødvendig enda. Vippene holder godt, det skal de ha! 🙂 Jeg liker jo uansett å ha fyldige vipper best, så det var kanskje ikke så dumt å besøke de likevel.

Jeg forstår forresten ikke hvorfor jeg ikke startet å farge brynene mine før? Herregud for en forandring det er på ansiktet mitt! På bildene over har jeg såvidt fylt inn litt der jeg har lite hår, men ellers er de helt mine egne. Tusen takk til Jeanett på Beauty Academy som fikset meg denne gangen, for en dyktig dame ♥

Du kan bestille time HER, og sjekke ut hjemmesiden deres HER for oversikt over alle behandlingene de har!

4 kommentarer
    1. Så fin! Hvordan går det forresten med eksamenene på BI? Du er jo så opptatt med alt annet, hvordan får du tid til alt? det er sykt inspirerende! 😀

    2. Kan jeg spørre hvilken leppestift du bruker her? Har lenge lett etter en med den fargen. Også vil jeg si masse lykke til med butikken din! Helt utrolig hva du har fått til i så tidlig alder 🙂

      1. Det er en liquid lipliner fra thebalm, jeg elsker den! 🙂 tusen takk for det Hannah, det setter jeg pris på 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg