DET SPØKER I LEILIGHETEN

ANNONSE – Affiliatelinker nelly

GENSERHER / BUKSEHER / TØFLERHER

Hei og goooood…. onsdag har det vel blitt? Dagene går seriøst helt i surr denne uken. Har stort sett hatt skole og jobbet hjemmefra i antrekket over. Null sminke, håret i en dott og følt meg generelt ufresh. I tillegg har jeg vært sykt trøtt, og sovet rundt 12-13 timer hver natt. Pollensesongen er vel over nå eller?! Haha! Uansett deilig å sove mye ♥ Husker da jeg var barn, og fikk det typisk barnespørsmålet “hva er det beste du vet” så svarte jeg “å sove”. De fleste barn svarer typ is, godteri, lek eller barne tv. Men neida, jeg elsker å sove:))

Over til en annen ting, det spøker i leiligheten!! Jeg er seriøst 100% sikker på det. Den siste måneden har jeg våknet opp rundt 3-4 hver eneste natt, helt uten noen spesiell grunn. Tenkte ikke noe over det først, MEN i helgen da Kaltrina var på besøk så hadde hun også våknet opp i firetiden av rare lyder i leiligheten. Det er altså ikke bare meg! Jeg anser meg selv som en spirituell person og jeg tror virkelig at det finnes mer mellom himmel og jord. Så, what to do? 🙁 Jeg bor jo alene og syns det er litt skummelt, selvom jeg ikke har følt noen negativ energi er. Så, kanskje det er snille spøkelser? Heheh. Erfaring og tips tas imot med stor takk!

4 kommentarer
    1. Så skummelt med spøkelser 😱 jeg har hørt at hvis man setter salt i hvert hjørnet i en leilighet så blir spøkelsene borte 😅! Overtroiske greier.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg