DET SOM HJELPER

REKLAME – Affiliatelinker

Først og fremst, tusen takk for alle støttende kommentarer på innlegget jeg skrev i går. Jeg har merket det at når alt føles som nå, klump i magen, angst i brystet og litt sånn panikk over alt – da hjelper det å gjøre som vanlig. Ting blir ikke bedre av å sove hele dagen, selv om det er det eneste jeg vil for tiden. Det blir som å sette livet på pause, mens realiteten alltid er der når man våkner.

For meg har det hjulpet å blogge, og jobbe sånn som ellers. Følelsen av å stryke av punkt etter punkt på to-do-lista hjelper, og gir mer ro i kroppen. Jeg vet det kommer til å ordne seg, og ting har blitt mye bedre på to dager. Jeg har vel bare innsett at jeg må lære meg å takle ting, og ikke late som om alt er bra. Man vil jo helst være lykkelig hele tiden, men det er vel ikke realistisk for noen. Ikke for meg engang. Igjen, tusen takk for alle støttende kommentarer. Dere er seriøst så jævlig bra ♥

JAKKEHER / GENSERHER / BUKSEHER / VESKEHER / SKOHER

Over til noe helt annet, og mye mer overfladisk. En av antrekkene mine fra Island. Denne jakken her…….jeg dør. Elsker den sååå mye! Genseren har jeg også bodd i de siste dagene, men den ser man ikke så godt på bildene dessverre.

Jeg sier det igjen, Islandsturen var en av de mest fantastiske jeg har vært på i hele mitt liv. Sant skal sies at vi kunne vært mye mer “turister” der nede, men den kombinasjonen av mennesker var bare helt syk. Latter til frokost, lunsj, middag, kvelds og nattmat. Og naturen…. Jeg som er fra Norge, og ikke minst vakre Molde er vanskelig å imponere på den biten. Men jeg er offisielt megaimponert!

Mye på hjertet i dag gitt.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg