DET SKULLE IKKE VÆRE MITT ANSIKT

Av og til får jeg spørsmål hvorfor jeg ikke blogger mer om Janne & Julia. Jeg nevner det jo i en bisetning her og der, men poster omtrent aldri bilder av butikken, nyheter osv. Hallo, jeg er deleier der liksom – er det ikke litt rart å ikke ville fronte den mer? Grunnen til det er egentlig ganske enkelt..

Nå har jeg blogget i over åtte år, og blitt et ganske “kjent” tryne blant mange jenter på min alder både via min egen blogg eller andre sine. Da vi skulle åpne butikken for et drøyt år siden ville verken jeg eller noen av de andre at dette skulle bli “hun bloggJulia sin butikk”, noe det lett hadde blitt om jeg hadde klistret fjeset mitt overalt det var snakk om butikken. For eksempel er det superfå bilder av meg på butikkens instagramkonto. Selv om jeg ikke er den drøyeste bloggeren som har mest haters, ville vi at butikken skulle bli kjent for noe helt annet enn en blogg-butikk, om man kan si det på den måten.

BEANIE – WHYRED HER / JAKKE – BY MALENE BIRGER HER / GENSER – NLY HER / BUKSE – FILIPPA K HER / VESKE – TIGER HER

Nå har vi hatt åpent i litt over ett år, og jeg føler vi er litt ferdig med den “woow ny butikk!!!” fasen, og mange har dannet seg et eget inntrykk av hva Janne & Julia er. Derfor har jeg veeeldig lyst til å blogge mer om butikken, vise dere litt nyheter og generelt skrive mer om hva jeg faktisk driver med når jeg ikke blogger ♥ Selvfølgelig skal ikke dette bli en J&J-blogg (det har vi allerede her), men butikken tar opp mye av tiden min og burde bli en naturlig del av bloggen også.

Hva tenker dere om det?

2 kommentarer
    1. Ja, er jo spennende å høre om butikken deres Du er jo tross alt deleier så ikke så rart at du vil inkludere det mer i bloggen☺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg