DET SISTE SOMMERANTREKK

(annonselenker)

sommerantrekksiste

Heiheihei ♥ Beklager sen oppdatering, men jeg har ikke hatt tid før nå. Det har vært en veldig travel men hyggelig dag, både i butikken og sammen med kjære Andrea. Vi lunsjet på Fridays, og herlighet så lenge siden jeg har vært der. Junkfood passet meg helt perfekt i dag, og det finnes da vel ingen bedre steder å gå? Bortsett fra Mccern da, det er jo junk heaven 😉
Jeg er egentlig bare kjapt innom hjemme, for i kveld er jeg invitert i en bursdagsfest. Det blir nok dessverre ikke like mye fest for meg som for bursdagsbarnet, så det blir nok en rolig kveld med minst mulig innabords. Jeg har en lang dag i morgen også, og jeg takler virkelig ikke livet med bakrus. Jeg blir helt nervevrak og vil bare låse meg inne med lukkede gardiner. Det har man ikke tid eller lyst til midt i uken! Det er uansett veldig hyggelig å bli invitert, så jeg gleder meg ♥

IMG_0508-2IMG_0560-2
Kjole – HER / Sko – HER

Her har dere mitt siste sommerantrekk for i år, som jeg faktisk hadde på meg for nesten en måned siden. Jeg digger denne kjolen fra nelly, så casual og deilig. Selvom jeg ikke kan gå med bare ben til den mer i år så er den jo like fin med svarte strømpebukser under med boots eller sneakers 🙂 Hva syns du?

0 kommentarer

Siste innlegg