DET MAN IKKE KAN KONTROLLERE

ANNONSE – Affiliatelink

07.00. Våkner av alarmen, men ikke helt klar for å stå opp. Presser meg inntil typen og prøver å overbevise han om at vi skal sove litt til. Ingen godvilje å få, her var det bare å stå opp. Heldigvis våkner jeg fort så det var ingen problem. Hopper i dusjen (hvorfor sier man egentlig det? Høres veldig farlig ut), sminker meg, føner håret og er klar for å dra på kontoret. Typen har dratt med bilen og jeg må ta bybanen. Søren. Hater å ta bybanen. Går i ti minutter i styrtregn, blir klissvåt og holder på å fryse ihjel. I tillegg blåste det så mye at paraplyen vendte seg minst fem ganger. Sjukt irriterende. Mye vits å stæsje seg for dagen når alt regner bort uansett. Er likevel i godt humør. Været kan man ikke kontrollere, og som pappa sier skal man ikke bruke energi på ting man ikke kan kontrollere.

Sumo er det heldigvis alltid sommer. Den blomsterveggen i Bergen er bare til å DØ av, så instavennlig eller hva? Akkurat som sushien, hehe. Jeg har skrevet om maten på Sumo utallige ganger, så jeg trenger ikke å ta en lang tale nå. Det er verdens beste sushi, ferdig snakka. Anbefaler også edamamebønnene og bao buns. Helt fantastisk. Min favorittrestaurant igjennom mange år! Nå har jo Sumo åpnet flere steder i landet også, sjekk ut både menyen og resturantene her.

Blusen jeg har på meg er fra NAKD her. Husk at du får -20% rabatt ut dagen med koden “viptreat20”!

Hvordan er deres…. er det tirsdag i dag? Dagene går i surr for meg. Min er ganske bra iallfall, uansett om jeg ble gjennombløt på vei til kontoret. Skal jobbe her noen timer før jeg skal ut å spise med Janne (Jan-Erik) som er en av partnerne mine i REGN. Det blir koselig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg