DET MÅ IKKE VÆRE SÅ DYRT!

Jeg skal gjøre dette veldig kort og enkelt, for dette er faktisk ikke noe hokus pokus. Barberhøvler er svindyrt. Okei, det var en overdrivelse. Skikkelige barberhøvler er svindyrt. Jeg fikk helt sjokk da jeg måtte ut med 200kr på butikken for et halvt år siden da jeg skulle kjøpe en fra Venus. For ÈN høvel uten påfyll av blader?? Man kan såklart kjøpe sånn billigpakke med engangshøvler, men jeg ikke typen som liker å rispe opp beinet mitt under barbering.

Skjermbilde 2015-06-11 kl. 00.52.24-2

Jeg er ambassadør for Shaibox og den velkjente Shaihøvelen som er minst like god  – om ikke bedre enn alle andre høvler jeg har hatt tidligere. Shaibox er mye mere enn høvler, her får du en hel goodiebag. Har fortalt dere litt om dette geniale konseptet i en video tidligere. Jeg digger produktet og tilbudet jeg kan dele med deg som leser.

Her er det penger å spare, og det er jo hyggelig for alle?

  • Sommerkampanje: bestill nå – og du får nye ShaiBox for Kun 99,- (du sparer over 400,-)
  • Du får den kjente gode Shaihøvelen, nye Essentials Wash & Shave, 3 Shai bikinihøvler, Shai refillblader. + at du får med en søt toalettmappe helt gratis!
  • Du får ShaiBox rett hjem og abonnementet er uten bindingstid, veldig enkelt!
  • Du har alltid nye blader for hånd, trenger aldri stresse ut å kjøpe nye.
  • Bestiller du Shaibox fra sommerkampanjen er du med i trekning av en tur for to til Barcelona!

P7028444-2..Ja du leste riktig.

VINN TUR TIL BARCELONA for deg og en venninne/kompis/kjæreste. Som om ikke det var nok får dere også hele 9256kr (for å være helt nøyaktig etter dagens kurs) å shoppe for! Nesten 10 000kr bare til shopping, pluss hele reisen gratis. ALLE som kjøper nye shaibox er med i trekningen!

Les mere om produktet og konkurransen her!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg