DET KOMMER TIL Å VÆRE VERDT DET

Image and video hosting by TinyPic

God morgen! Da var det mandag igjen, og det er nest siste uke før butikken åpner dørene. Det gleder jeg meg til av mange grunner. Først og fremst for å endelig kunne vise frem det vi har jobbet med så lenge. Jeg gleder meg til å komme inn i normale arbeidsrutiner igjen, og ikke minst gi bloggen den tiden den fortjener. I helgen har jeg virkelig fått ladet batteriene. Nok til at jeg skal klare å blogge skikkelig og jobbe bra med butikken for hele uken. Det var deilig å ta seg helt fri. Når man jobber for seg selv så føles jo aldri ting som skikkelig jobb, selv om man blir ufattelig sliten. Selvfølgelig, av og til vil jeg bare kaste macen i veggen fordi jeg blir så frustrert over alt arbeidet med nettbutikken. Det er faen meg ikke bare bare å lage nettbutikk folkens! Samtidig så vet jeg at resultatet forhåpentligvis kommer til å være noe jeg kan være stolt av – så da klapper jeg heller sammen macen og tar meg ti minutter pause i stedet for å kaste den i veggen når jeg blir frustrert. Det kommer til å være verdt det, alt sammen. Herregud, som jeg gleder meg til å vise dere alt, og ikke minst få tilbakemeldinger! Dere er jo mine beste (og verste) kritikere, og at jeg ikke har fått noen tilbakemeldinger fra dere på noe jeg har arbeidet med de siste to månedene skremmer meg litt. At dere ikke har fått sett noe som helst av nettsiden, og heller ikke kan gi meg tips og råd skremmer meg skikkelig. Sånn helt seriøst. Tenk om det ikke er bra nok? Hjelp! Sånn kan jeg jo heller ikke tenke, jeg får bare jobbe så godt jeg kan og krysse fingrene for at det faller i smak.

Forrige uke kom det jo verken ukens oppskrift eller Julia Usensurert. I dag er det mandag og man kan starte på rene ark. I kveld kommer det derfor en ny runde med Julia Usensurert, og om du har et tema du ønsker jeg skal skrive om så kommenter det gjerne ♥ Frem til da ønsker jeg alle en fin dag! Jeg har nettopp ankommet kontoret og her er det seriøst 100 grader i dag. Noen var litt vel ivrig i å skru opp varmekablene før helgen.. Hehe, guilty! Jeg hater å fryse, så jeg svetter heller på jobb any day of the week. Men, nå er det faktisk så varmt her at til og med jeg syns det var litt for mye. Haha! Heldigvis kommer elektrikeren senere i dag, så jeg får ta meg en prat med han å finne en fin middelvei mellom iskaldt og afrikavarmt.

Image and video hosting by TinyPicJumpsuit HER ♥ (annonselenke)

8 kommentarer
    1. Du er så utrolig flink. Kjenner jeg blir skikkelig stolt og imponert, selvom jeg ikke engang kjenner deg. Men har fulgt deg såpass lenge, at jeg gleder meg veldig mye på dine vegne når slike store ting skjer. Jeg har virkelig troen på dette, og jeg tror at både nettbutikk og butikk blir super bra. Jeg har inntrykk av at du er en person med masse ståpåvilje, som ikke gir deg før du er helt fornøyd. Ønsker deg lykke til videre, dette går bra. Gleder meg veldig mye til å besøke butikken og nettbutikken når den er åpnet og jeg er hjemme fra ferie.
      YOU GO GIRL

      1. TUSEN TAKK for både fin og motiverende kommentar Karina! Det setter jeg skikkelig pris på <3 Klem!

      1. Vi skal selge alt fra vesker, sko, klokker, smykker, tilbehør, litt interiør og diverse! 🙂 Vi har merker som Tiger of Sweden, Whyred, Abbott & Mosley, Coccinelle og mye mer! Sier naturligvis i fra når nettbutikken åpner – om du ikke bor i Bergen og kan besøke butikken 🙂 Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg