DET KLIKKER FOR MEG

God morgen babes! Åh, huden min er virkelig helt forferdelig om dagen. Som noen kanskje husker har jeg slitt ganske mye med elveblest i ca halvannet år. Det kom etter en… ja hva skal man kalle det? Traumatisk opplevelse i mai 2017. Har skrevet om det på bloggen tidligere, men orker ikke fortelle om det igjen. Uansett! Helt siden da har jeg hatt kronisk elveblest, og det er virkelig helt forferdelig. Om jeg ikke tar allergitabletter hver dag så klør hele kroppen min og jeg får store hevelser i huden. Nå som det er iskaldt i Oslo har jeg også fått kuldeutslett i ansiktet, noe som virkelig ikke er en bra kombinasjon med elveblesten. Jeg holder på å KLIKKE!!!

 

Men men, det går seg vel til. Over til noe helt annet! Se hvor koselig vi gjorde det før julebordet i helgen. Vel og merke den eneste julepynten her i leiligheten, hehehe :))) Nå har vi også tent endel i peisen, og bare det gir meg julestemning til tusen!

Over til noe helt annet, igjen. I dag har jeg en sånn koselig hjemmedag der jeg må vaske klær, og begynne som smått å pakke til fredag. Da skal jeg reise bort i over en måned, bl. annet til Bergen! Noen som klarer å gjette hvorfor jeg skal være så lenge der? 😀

5 kommentarer
    1. Kjøp løvetann-te på helsekost. Smaker vondt, men var det eneste som fungerte da jeg hadde langvarig elveblest!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg