DET HAR BLITT KONSUMERT…

(Oppholdet er sponset)

IMG_8175-2

… mye kaffe denne uken for en person som aldri drikker kaffe! Er sikker på jeg har drukket to kopper (minst) hver dag hele uken. Å nei, jeg vil ikke bli avhengig! Da jeg hentet espressoen fra kaffemaskinen på hotellrommet i sta satt jeg faktisk å nøyt den i sengen. Før var kaffe bare en nødløsning jeg helte nedpå mens jeg holdt meg for nesa, mens nå nyter jeg det virkelig. Søren! Jeg kan ikke bli avhengig!

IMG_8190-2

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sjekk utsikten fra rommet mitt på Scandic Vulkan forresten. Det er store vinduer fra gulvet til taket rundt hele rommet, og helst vil jeg ligge her resten av dagen bare å kose meg. Men, det kan jeg dessverre ikke. I kveld skal vi på halloweenfest, og resten av kostymet må kjøpes inn!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg