DET GJØR MEG STOLT

(Reklame, reise i samarbeid med Nelly.com)

Av og til må jeg ta meg selv på å huske hvor heldig jeg er. At store deler av jobben min er å få nydelige klær uten å betale for det, eller reise til andre land for å delta på fester. Det har liksom blitt så vanlig for meg, og er mer enn selvfølge enn noe man kanskje tenker spesielt mye over. Noe som er ganske trist.. Men, før jeg reiste til Finland reflekterte jeg veldig over hvor takknemlig jeg er. At dette faktisk ikke er en mulighet alle får. Jeg er heldig. Skikkelig heldig.

Midt oppi all festlighetene i Helsinki begynte jeg også å tenke over holdningene og tankene utenforstående gjør seg når de titter inn i vår verden. Vi blir sett på som overfladiske, bortskjemte og kanskje late? At blogg ikke er en jobb, og bare veldig enkelt der man slenger ut nye poster i ny og ne. Jeg føler egentlig ikke jeg har noe å bevise, om andre tenker at jeg har en simpel jobb så er det liksom helt greit. Jeg vet jo sannheten selv, og sannheten er jo at denne gjengen er en gruppe med hardtarbeidende, smarte og dedikerte mennesker. Unge mennesker med et ønske om å inspirere andre, og legger ned mange flere timer enn noen kan tenke seg for å produsere innhold for publikumet. Jeg er så stolt som både kan jobbe med disse folkene, og ikke minst kan si at vi har blitt gode venner etter mange år med felles yrke. Det tar jeg virkelig ikke for gitt ♥

Sist, men ikke minst vil jeg takke Nelly.com for nok en fantastisk reise! De er både min største og beste samarbeidspartner på alle måter, og jeg håper vi kan jobbe sammen for alltid ♥♥♥♥

Annonselenker:

Kjolen min finner du HER
Kjolen til Andrea finner du HER
Kjolen til Anniken finner du HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg