DET GIKK JO TIL HELVETE

IMG_9233-2IMG_9359-2IMG_9237-2IMG_9298-2IMG_9239-2IMG_9311-2IMG_9364-2Jakke og bukse – Zara / Sunnies – Céline / Genser – Samsøe Samsøe / Veske – Leo Wulff

Altså, den eksamenen kunne virkelig ikke gått verre? Jeg som var superklar for å legge Metode-boka langt bak i en skuff da jeg kom hjem. Nå ser det ut til at jeg må blåse av støvet igjen til våren, denne må jeg ta opp igjen! Den gikk faktisk så ille at jeg blir glad om jeg får E, og det sier jo litt. Men, jeg henger ikke med leppa av den grunn. Det er ingenting jeg kan gjøre med det nå uansett, og desember fortsetter i rekordfart mot jul!

Etter eksamen dro jeg hjem for å skifte, og over har dere dagens antrekk. Nå sitter jeg å jobber litt før jeg skal møte Ingvild som også har hatt eksamen i dag. Krysser fingrene for at det gikk bedre for henne!

12 kommentarer
    1. Hei! Hva fikk dere om på eksamen? Skal ha eksamen i metode i morgen selv, så kanskje vi får noe av det samme? 😀

      1. Vi fikk endel om regresjon, så skulle vi forklare endel begrep og analysere en utskrift fra jmp! Lykke til 😀

      2. Opg en var det 6 begrep som vi skulle definere, som signifikant, type 1 feil, utvalgsramme osv. Opg 2 var om undersøkelsesdesign, og spesifisert på kausaltdesign med eksperimenttyper og siste opg var en utskrift fra jmp hvor vi skulle sette opp hypoteser og regresjonsligning! 🙂

    2. Egentlig var denne eksamenen ganske lett! 😎 veldig lik den ifjor, men regresjon er ikke så lett da:(

        1. Ja, lærte meg det meste i dag på bussen til eksamen Regresjon er vanskelig:(. Men er som du sier, kan ikke gjøre noe med det nå! Gikk nok bedre enn du tror!

    3. Man må tenke fremover, slik du er så flink til! Dette er virkelig en motiverende og inspirerende blogg! aah

    4. Hei. Jeg er på et punkt der jeg snart må velge med en videre utdanning. Som de aller fleste vet jeg enda ikke helt hva jeg vil, men i det siste har jeg tenkt noe innenfor mote og markedsføring. Har skjønt nå at du går på BI og tar markedsføring(?) Kan du si noe om skolen, fagene og hva BI er? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg