DET FØRSTE INNKJØPET!!

God morgen, for et friskt vær da gitt! Ingenting som på bildene under, litt av en kontrast fra i går til i dag. Sånn er det vel å bo i Norges vannhull. Regn eller ikke, jeg gleder meg til i dag altså. Straks skal jeg avgårde for det aller første innkjøpet til butikken jeg skal være med å åpne. Jeg har vært med på innkjøp tidligere, men aldri til en butikk jeg faktisk eier. Altså, klyp meg i armen – dette blir spennende! Krysser fingrene for at det første merket vi skal til er like kult som forhåpningene. Da blir denne frøkna glad iallfall 😀

Mens jeg trykker i meg resten av frokosten (som forsåvidt er lettere sagt enn gjort siden jeg spiser knekkebrød) kan dere se på dette antrekket. Om dere vil, såklart. Ha en fin torsdag!

Image and video hosting by TinyPicJakkeNelly / Genser – utsolgt i svart men grå HER / Bukse – Zara / Veske – Leo Wulff / Sko – Acne

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

7 kommentarer
    1. Hei! Jeg har et lite ønske ang. innlegg! Kunne du laget et lite innlegg om russetiden din?:D Det hadde vært såå gøy å lese!! Klem

      1. Heisann! 😀 Jeg feiret faktisk ikke russetiden min, haha! Hvis ikke skulle jeg gjerne gjort det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg