DET FØLES SÅ BRA

ANNONSE – Affiliatelinker til nakd

GENSER – NAKD HER  / BUKSEHER / VESKEHER

(Med koden JuliaN15 får du -15% rabatt på hele nakd!)

Back on track, og det føles så bra! Denne mandagen har vært produktiv, akkurat slik jeg liker det. Jeg har både hatt min første time hos min nye coach Linda, og jeg er så ekstremt spent på hva hun kan gjøre for meg. Akkurat hvorfor jeg trenger en coach snakker jeg litt om i vår nye pod-episode som kommer på onsdag. For ja, nå er vi tilbake i studio etter et lite opphold. Linker til episoden når den er ute ♥

Forresten, er det noen innlegg dere ønsker denne uken? Skal skrive ferdig bloggplanen min, og da setter jeg alltid stor pris på innspill fra deg som faktisk leser. Håper alle har en fin kveld videre, så snakkes vi mer i morgen!

2 kommentarer
      1. Tusen takk Cecilie! 😀 har genseren i størrelse M, da er den iallfall god og oversized på meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg