DET ER TANKEN SOM TELLER

ANNONSE – Affiliatelinker

JAKKEHER / GENSERHER / DRESSBUKSEHER

Her står sjefen sjøl, klar for en ny dag med prokrastinering 🤠 Jeg sover så dårlig for tiden, så i dag oppdaget jeg faktisk et nytt fenomen. At det svir i hjernen! Ikke vondt i hodet, men svir. Veldig merkelig. Men jeg må dog si at jeg foretrekker sviing i topplokket enn dunkende smerte. I dag ser vi på glasset som halvfullt, i kontrast til i går da PMSen slo til for fullt og ja – dere jenter vet vel hva jeg snakker om.

JAKKEHER / GENSERHER / DRESSBUKSEHER

Jeg BOR seriøst i denne jakken om dagen. Har den i alle farger, faktisk. Haha! Elsker at den både er varm, samtidig som den er feminin med belte i midjen.

Nå sitter jeg på et kontor i Bergen sentrum, og skulle faktisk gjøre litt skole. Men, smarta sjæl glemte skoleboken hjemme og må derfor dra tilbake å jobbe videre fra huset. Hva er det man sier… det er tanken som teller?

Ha en fin onsdag alle sammen, så snakkes vi senere! Nå må jeg ta en 360 ut herifra.

1 kommentar
    1. Hei så fiiin du er 🙂 Er jakken virkelig varm? Type like varm som en dunjakke? Hvilken str har du? klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg