DET ER SÅ TYPISK MEG

TEEHER / VESKE – BALENCIAGA

Hva er vel bedre enn Molde på en solskinnsdag? Moldejazz på en solskinnsdag!!!!! Overtenning til tusen!!! Sorry, nå skal jeg roe meg ned. I går hadde vi en knallstart på jazzuken med bursdagsfeiring for Eline. Noen har kanskje (dessverre) sett snapstoryen min. Herregud så mye drit jeg legger ut med litt promille. Ikkje bra.

En annen ting som er typisk meg (annet enn å legge ut meningsløse fyllefilmer på mystory) er å ta en ninja hjem etter vors for å spise. Heldigvis skjer det ikke så ofte, siden jeg som regel syns det er gøy på byen. Spesielt i jazz-teltet! Men, i går kom den fæle lille grisen inni meg frem, og jeg snek meg bort fra venna for å dra hjem der jeg spiste SEKS BRØDSKIVER! I sengen! Alene!! Jeg kunne i det minste dratt innom mccern på vei hjem, men det hadde jeg tydeligvis ikke tid til. Hahaha. Det første jeg tenkte da jeg våknet i dag tidlig var hvor ekstremt mett jeg var, og jeg skjønte rimelig fort grunnen da jeg gløttet bort på fatet med seks halvspiste skalker på. Det er forøvrig smuler i hele sengen:)

Men men, nok om det! Nå er jeg klar for Moldejazz dag to, og denne dagen blir nok ikke noe roligere enn i går. Vi seees!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg