DET ER SÅ SPENNENDE

Jeg sitter i sofaen med litt sommerfugler i magen. Det er så rart å ha ingenting på agendaen, om så det kun er for i dag. Jeg hører vaskemaskinen bråke som en søppelbil inne på badet (nedturen med å kjøpe brukt..), samtidig som folk heier og blåser med fløyter utenfor vinduet mitt. Det er sykkel VM i Bergen, og løypen går bokstavelig talt rett utenfor døren. Men det er verken vasking av klær eller sykling jeg tenker på akkurat nå. I morgen skal jeg på et utrolig spennende og avgjørende møte. Alt er jo egentlig bestemt, men som sagt tør jeg ikke håpe for mye før ting er signert. Fy faen så mye som kan forandre seg på kort tid.

Egentlig er det bare idiotisk av meg å nevne noe som helst på bloggen. Det er så irriterende med bloggere som sier A men ikke B. Jeg hater å lese sånne blogger, og jeg hater at jeg er en sånn blogger selv. Samtidig så klarer jeg ikke la være. DET ER SÅ SPENNENDE, og jeg har er sykt behov for å si det. Haha! Kanskje jeg forteller om alt i morgen kveld. Uansett blir det nok annonsert i løpet av uken..

Et lite bildedryss fra i går. Nå skal jeg fortsette denne søndagen som ikke byr på noe mer spennende enn nettshopping for øyeblikket. Husk at du får -20% avslag på HELE Nelly med koden “julia20“! Klem ♥

2 kommentarer
    1. Hei, jeg har nettopp fått en Chiahuahua valp og sliter ekstremt med og gå med den i bånd. Hvordan i alle dager lærte du Zara og gå i bånd?

      1. Hei Sofie! Gratulerer med valp <3 Nå er det så lenge siden at jeg husker nesten ikke, men jeg tror jeg bare begynte å gå med henne litt i stuen først! Hun likte det ikke i starten men det går seg til. Husk å bruke sele som går over både nakke og mage, og ikke bånd rundt halsen! Veldig viktig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg