DET ER SÅ RART

Av og til tenker jeg over hvor utrolig rart det er, hele den blogg-greien. At flere tusen klikker seg inn her hver dag. For å lese om mine tanker, se hva jeg har på meg og hva jeg har gjort i løpet av dagen. Jeg burde kanskje være mer kritisk til hva jeg legger ut, med tanke på at dette er en offentlig plattform der alle kan lese. Alle kan dømme. Jeg har aldri brydd med særlig om hva andre syns om meg og mitt. Det viktigste er at man er et godt menneske som er snill mot de rundt seg. At man har et åpent sinn og forstår at folk er forskjellig. Det er den viktigste egenskapen ved et menneske, etter min mening. Vi har det så godt her til lands, at de eneste problemene man har virker så overfladiske. Problemer man skaper i sitt eget hode, som faktisk kan løses ved å tenke litt annerledes.

Uansett. Dette var mine tanker sent en søndagskveld. Litt rotete, som jeg ofte er i toppen etter en lang uke. I dag har jeg solet meg hele dagen, og faktisk tatt et bad i sjøen. Jeg hater å bade i Norge, men i dag var det faktisk skikkelig digg. Om noen lurte.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg