DET ER IKKE SÅ NØYE

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

 

DRESSJAKKEHER / DRESSBUKSEHER

JULIA25

GIR -25% PÅ ALLE NLY BRANDS ♥

Hei og god mandag! 😀 Planen min var å kickstarte denne uken, men deeet gikk ikke helt som planlagt.. Jeg våknet klokken fire i natt og var livredd etter et mareritt, og var bombesikker på at noen hadde brutt seg inn i leiligheten. Jeg måtte derfor sjekke hver krik og krok før jeg turte å gå inn på soverommet igjen. Da var jeg helt oppspilt, og fikk ikke til å sovne igjen med det første. Det beste hadde jo vært å stått opp, men selvfølgelig sovnet jeg igjen rundt seks og morgenen ble deretter. Et mål for meg i 2020 er å ikke være så styrt av klokken. Ikke gi meg selv dårlig samvittighet fordi dagen ikke startet nøyaktig som planlagt. Javel, jeg kom litt senere i gang med jobbingen enn tenkt – men who cares? Det er ikke så nøye.

Nå skal jeg ta meg en kjøretur opp til Mijas Pueblo for lunsj. Håper det er så fint som jeg ser for meg! Ellers har jeg jo fått en super rabattkode til dere på Nelly, og lager en favorittkollasj litt senere i dag 😀 NYT mandagen alle sammen!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg