DET ER IKKE MUSLIMENES FEIL

I over en time nå har jeg prøvd å tenkt ut hvordan jeg skal formulere dette innlegget. Det er så mange tanker, så mye sinne og utrolig mye frustrasjon som foregår i hodet mitt nå. Hva er det som skjer med verden, eller rettere sagt; hva er det som skjer med noen av oss? Hvor er medmenneskeligheten? Jeg kan ikke fatte i min villeste fantasi hvordan noen mennesker kan få seg til å gjøre slike handlinger. Drepe flere uskyldige. Drepe barn som ikke har skadet noen. Mener de virkelig det er verdt det for å få frem et budskap?

Jeg har også tenkt utrolig mye på hvor utrolig synd det er for muslimene, at de har slike syke mennesker som ødelegger utrolig mye. Jeg husker da jeg leste til relegioneksamen, at islam var en av de religionene jeg syns virket utrolig fin. En muslim er ikke en voldelig person. En muslim dreper ikke andre og mangler medmenneskelighet. Derfor er det utrolig frustrerende at noen velger å drepe og terrorisere i navnet til Islam. Det skaper så mange fordommer mot millioner av mennesker som ikke har skadet noen i hele sitt liv. Det syns jeg er ufattelig trist.

Eiffel TowerBildet er tatt herfra.

I see humans, but no humanity. Pray for Paris.

 

 

5 kommentarer
    1. Jeg er absolutt enig i at dette ikke står for islam, og dens trosamfunn. Islam er egentlig en fredlig religion, men noe alvorlig galt skjedde på veien, og man kan dessverre ikke ignorere det faktum at de fleste terrorangrep skjer i Allahs navn. Det er en skremmende utvikling, og den er nødt til å stoppe.

    2. Enig! Bra skrevet. Kan ikke være lett å være muslim om dagen når mennesker som driver IS eksisterer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg