DET ER FREEEEDAG

Det er freeeeeedag ♥ For meg betyr det at jeg våkner opp til en ny episode av The Vampire Diaries! Det er så spennende nå at jeg holder på å dø, klarer ikke vente til neste uke. Uæææ! Det betyr også at det bare er fem dager til jeg pakker med meg både paljettkjolene og Zara for å dra til Bergen for en uke med venninnekos, kjærestekos, julebord og alt som følger med. Åh, gleder meg sånn! Dessverre har de siste dagene gått i sneglefart, og jeg tror egentlig ikke de neste dagene kommer til å gå noe fortere.. Jeg har ingen spesielle planer, bortsett fra at jeg skal bli fin på håret hos Silje på Hendrix, og fylle på vippeextensionen min hos Denise på LuxLashes. Har også planer om at vi skal lage julemiddag på søndag, ååååh NAM! Årets første pinnekjøtt er alltid det beste.

    LUKE 6 Så over til dagens julekalender! Et tilbud jeg personlig ble svært glad for. Alt fra merket “Fudge” er på 50% på blush.no i dag! Selv har jeg brukt merket endel på mitt eget hår, så jeg kan trygt anbefale det videre til dere.
Shampo HER og Balsam HER. Disse flaskene er 1000ml, noe som er ekstremt mye for bare litt over hundrelappen! Normalt sett koster jo frisørshampo rundt 300kr for 250-350 ml, mens her får du altså hele 1000ml. Ikke det verste tilbudet jeg har sett 🙂 Resten av salget finner dere HER. Gratis frakt! Hos nelly får du disse fantastiske kjolene til -30%! Jeg tenker å bestille meg den burgunder-røde og den svarte. Er de ikke fine?
HER og HER
HER og HER

Deilig å slippe å måtte betale full pris for jule og nyttårskjolene! Gratis frakt er det også på nelly 🙂 Resten av kjolene på salg finner du her.   Likte dere tilbudene?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg