DET ENKLE ER OFTE DET BESTE

ANNONSE – Affiliatelinker til nakd

*THE PERFECT OFFICE WEAR*

Neida, det er ikke helt meg å komme med sånne søte quotes under bildene mine. Er vi ikke litt over it? Nei? Men! Dette er faktisk et veldig typisk antrekk for meg. Jeg elsker å pynte meg, men noen dager har man knapt tid til å ta på seg maskara om morgenen og da liker jeg at plaggene er enkle å slenge på seg uten at man ser ut som en uteligger. Syns det er mye bedre å ha 10 basisplagg som alltid er “in”, enn å kjøpe alt som er på moten der og da. Er det en ting jeg har lært i livet (som åpenbart ikke er så mye), så er det at trender bare er et ran for lommeboken om man skal klare å henge med.

GENSERHER / DRESSBUKSEHER / BOOTSHER

NAKD er en av mine favorittnettbutikker av den enkle grunn; de har de fineste baseplaggene til en billig penge. I tillegg er kvaliteten skikkelig eksklusiv i forhold til prisen. Hvem hadde tippet at denne genseren kun kostet 339,-?! Så chunky, godt strikket og myk i kvaliteten. Den hadde lett gått for et par tusen kroner hos Høyer!

GENSERHER / DRESSBUKSEHER / BOOTSHER

NAKD har også et stort utvalg i dressbukser, og noe av det viktigste jeg ser etter i en dressbukse er at den MÅ se fin ut i stumpen. Kan ikke fordra de buksene som bare skviser til der bak og forandrer hele fasongen til noe langt verre. Så tommel opp for dressbuksene hos NAKD, jeg har vel ca åtte stykker derfra og ALLE har vært i perfekt fit både foran og bak! Det samme kan forståvidt sies om jeansene deres, har et par der også.

NYLAND15

Bruk rabattkoden over, så får du 15% rabatt på hele bestillingen din ♥ Det gjelder alle merker, men en stor favoritt hos meg er NAKD sine egne merker. Det er der alle antrekkene mine er fra nærmest! Happy shopping ♥

(PS! NAKD har gratis frakt, gratis returer og INGEN toll)
8 kommentarer
    1. Så utrolig flott du er med kun dine vipper altså!!! 😀 <3 Jeg har veldig lyst på den dressbuksen, men jeg har liten rumpe, hehe! Dressbukser blir ofte litt posete både foran og bak hvis du skjønner… Men det er jo bare å teste tenker jeg! Genialt med fri retur! Elsker NAKD!!! Har masse klær derfra! 😀 Klem! <3

      1. Åh, tusen takk Beate! <3 Denne dressbuksen er SÅ fin, den er ikke "fast" i formen så den legger seg fint til alle fasonger 😀 Tror den vil kle deg også. Si ifra hva du syns om du bestiller den! Klem

    2. Jeg bare må kommentere ang. posten under der du har fillers og vipper, kontra bildene her: du ser helt fantastisk sunn og naturlig vakker ut når du dropper løsvipper og fillers! 😀 <3 Hvis man kan snakke om en motetrend som burde komme for å bli så er det naturlige vipper. Du er smashing!

    3. For å være litt overfladisk – fy søren så vakker du er med den naturlige looken! Så mye mer autentisk og særegent enn med alle fillers, vipper og stæsj 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg