DET ENESTE JEG TENKER

REKLAME – Affiliatelinker

BADEDRAKTHER / SUNNIESHER

Jeg vil bare starte hvert eneste innlegg med “hei fra fantastiske Dubai, vi koser oss så mye at det er kvalmt og livet mitt er dritbra akkurat nå”. For det er omtrent det eneste jeg tenker. Men, det er vel også sånn man skal ha det på ferie. Iallfall på en bra en!

Hele går var vi på Zero Gravity, som er en av beach clubene her nede. Det var party all day med free bar og mat. Har ikke telling på hvor mange mojitos som gikk i denne grisen, for å si det sånn. Herregud, så mange briter det er her nede. Eller generelt overalt?? Uansett hvor jeg reiser i verden så er man omringet av briter. Hvor mange bor det i det landet liksom? Rart.

Nå skal vi avgårde på ladies day på Nasimi Beach, vi snakkes 😀

BTW! Nå får du -20% avslag på ALLE NLY Brands!! Tilbudet finner du HER med koden NLY20!

2 kommentarer
    1. Kul bikini!!! Liker at mange av bloggerne får string-bikini inn i moten igjen:) syntes det er så synd at man vanligvis bruker gstreng og så skal man liksom dekke til hele rumpa når man soler seg. Ikke logisk! Kos deg:)

      1. Tusen takk Ida! 😀 Elsker string-bikini, syns det er så mye bedre! Ikke minst for skillet 😉 Hihi. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg