DET ENDELIGE RESULTATET

GOOD morgen! Jeg har en travel dag i vente, som først starter hos den beste frisøren i Oslo og flinke Silje på Hendrix Hair Pilesredet, der jeg skal bli enda mørkere i toppen. Woho! Etter det bærer turen rett videre til Bergen der jeg skal være en drøy uke. Gleder meg så masse! Kom forresten på at jeg helt har glemt å vist dere det endelige resultatet etter tannblekingen min. Brukte den i syv dager, og har nå et hvitere smil enn noen sinne. Åååh, jeg elsker tannblekning <3 Haha! Om det iser litt i tennene er det helt ufarlig altså! Tannkjøttet kan også bli litt lysere rett etter behandling, men det går over etter en god natt med søvn 🙂 Dette er også helt vanlig. Selv har jeg brukt strips nå, men det er også mulig å kjøpe hele startpakken til kampanjepris HER.  
You like? Me LOVE! Du får kjøpt stripsene jeg har brukt HER, og tannkrem finner dere HER. Tannkremen er ikke noe must, men jeg bruker den selv og anbefaler den på det sterkeste. Det er fremdeles halv pris på alle varene hos dentway.no, så sjekk ut hjemmesiden! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg