DET BESTE DU KAN GJØRE OM DU HAR FYLLEANGST

Husker dere innlegget jeg skrev i går? Om å ta det rolig, og aaalt det der? Vel, det skjedde jo ikke. Er det Moldejazz, så skal det festes visstnok. Jeg kan oppsummere kvelden med tre ord, og det er at man mingler med gamle bekjente fra videregående, søler øl på alle rundt seg og at jeg ble dritsur på slutten av kvelden. Okei, det var mer tre setninger enn tre ord. Uansett! Jeg ble sånn skikkelig sint liksom. Jeg våknet i dag tidlig med skikkelig fylleangst, og ville egentlig bare bli inne på rommet mitt hele dagen. Men, heldigvis ringte en venninne å fortalte om sin kveld, som var litt verre enn min – og da var plutselig alt OK likevel! Så tips til meg selv, og alle dere andre neste gang dere våkner med fyllenerver; ring en venn som garantert har hatt en verre kveld enn deg!

TEEHER / SHORTSHER / SJALHER

I kveld er de påan igjen, som man sier. Henriette skal feire bursdagen sin, og nesten hele gjengen fra videregående samles. Åååh gleder meg! Det er så gøy å være hjemme, blir helt deprimert av å tenke på at jeg må til Oslo i morgen kveld :(((((

Snakkes etterpå, da kommer et lite bildedryss fra dagen min!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg