Det bekymringsfulle livet

  Hei og hopp dere! Nå har jeg kommet meg til  Molde, og er klar for eksamen! Jeg håper iallefall virkelig det, for dette innlegget ble skrevet i går kveld klokken tolv. Merker det er helt andre ting jeg vil gjøre nå enn å lese på eksamen. Det er jo klassisk Julia det. Utsetter de kjedelige tingene til absolutt siste minutt. Akkurat nå (natt til tirsdag klokken 00.17) ligger jeg på mitt første soverom i huset til mamma. Her hadde jeg rom fra jeg var 5 år til 7 eller noe sånt. Det er så utrolig rart å tenke tilbake på hvor mye ting har forandret seg. Jeg hadde ikke sett for meg at ting kom til å bli slik de har blitt for så mange år siden. Da lå jeg på akkurat samme sted uten en bekymring i livet. Akkurat nå merker jeg at den tiden er et stort savn hos meg. Det bekymringsfrie livet, der det verste som kunne skje var at bestevenninnen min ikke kom på skolen dagen etter. Nå er det annerledes. Ting har forandret seg, og det er vel nå jeg må bite i det sure eplet og faktisk virkelig kjenne på det å ta ansvar for sine egne valg. Jeg har alltid vært en veldig selvstendig jente, helt fra ung alder. Alltid tatt fallet for mine egne dumme avgjørelser. Begynner å bli litt lei egentlig. Når skal man egentlig vokse opp? Er det på tide nå? Fikk plutselig en intens trang til å studere også. Så da må jeg bare bestå eksamenen i morgen med glans! Og for å gjøre det må jeg legge meg nå. 

Ønsk meg lykke til.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg