Designervarer til halv pris!


Denimjakke fra Levis, tee fra Wildfox HER, bukse fra Dr Denim HER og bag fra Bianco. Som sagt i innlegget under har dagen min bestått av…ingenting. Jeg har surfet rundt på nettet, og shoppet mer enn jeg burde. Men hvordan kan jeg la være? Feriepengene er på konto, og da syns jeg det er på sin plass å utnytte seg av salg og kjøpe seg noe fint man kanskje har ønsket seg lenge. Jeg for min del har utnyttet meg av å kjøpe litt “dyrere” ting. Veldig moro når det er på 50%-70% avslag! 😀 Har plukket ut mine designerfavoritter til dere, håper dere liker det!  
1. Fra Caia 50% avslag HER // 2. Fra Caia 50% avslag HER // 3. See by Chloé 50% avslag HER // 4. Fra Caia 50% avslag HER
5. Fra Sonia Rykiel 50% avslag HER // 6. Fra Friis & Company 50% avslag HER
7. Fra Filippa K 70% avslag (!!) HER // 8. Fra Michael Kors 50% avslag HER (MÅ HA!) // 9. Fra Jeffrey Cambell 50% avslag HER // 10. Fra Tiger of Sweeden 50% avslag HER
Og til noe av det beste: Dr Denim på halv pris! Det er virkelig VERDENS beste bukser. Ah <3
11. Fra Dr Denim 50% avslag HER // 12. Fra Dr Denim 50% avslag HER


13. Fra Dr Denim 50% avslag HER // 14. Fra Dr Denim 50% avslag HER Noe dere likte? <3 Mine favoritter er uten tvil Dr Denim buksene, Michael Kors skoene og Bagen fra Sonia Rykiel. Perfekt størrelse om du skal reise med fly, i parken eller på overnatting. //Adlinks

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg