DESEMBER 2017

 

DESEMBER 2017 ♥

Desember er vel den tiden av året da plutselig alle skal starte å reflektere over livet. Inkludert meg selv. Jeg tok et dykk i arkivet fra desember 2017, altså nøyaktig ett år siden til de som liker å få det inn med teskje. Jeg føler jo 2018 har vært litt sånn… wtf? For et meningsløst år. Men, når jeg tenker på hvor jeg var på den tiden kontra nå så skjønner jeg jo at 2018 generelt har vært sinnssykt innholdsrikt! Både på godt og vondt. Livet har totalforandret seg, mildt sagt. Egentlig bruker jeg å være ganske flink til å skrive ned refleksjonene mine, men akkurat nå finner jeg ingen ord.

Men, jeg føler meg ferdig med 2018. Målene for 2019 er satt, og de fleste er på jobbfronten. På det private så går ting virkelig på skinner om dagen, selv om jeg av og til syns det kan være vanskelig å kombinere forhold i Bergen og det sosiale i Oslo. Likevel er det ikke noe jeg ønsker å bytte ut, for livet er jo litt sånn… komplisert. Jeg får heller prøve meg på et refleksjonsinnlegg en annen dag, når jeg ikke er trøtt som en padde og er litt mindre morragretten.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg