DEPRIMERENDE

 

Hvor mye jeg makter å skrive i dette innlegget er egentlig svært begrenset. Jeg har nå innsett at jeg er en stiv pinne som såvidt klarer å gå i bru lengre. Og jeg som liksom skulle være kattemyk resten av livet?? For bare to år siden var partytrikset mitt å ta splitthopp på fest! Nå klarer jeg såvidt å hoppe en halv centimeter over gulvet. Forsåvidt er det kanskje like så greit at jeg ikke tar splitthopp mer, siden jeg som regel har på meg skjørt eller kjole….
Litt usikker på hvor gammel jeg var her, men jeg tipper 15 år.  Nå har jeg nemlig gått igjennom gamle bilder av meg selv og nå gir jeg opp livet. Eller så skal jeg starte å tøye igjen. Vi får se hva denne latsabben gidder. Enn så lenge jeg tenker over det ønsker jeg dere en god natt!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg