DENNE JAKKEN!

IMG_7806-2

JakkeHER / GenserHER / BukseHER / BootsHER

Hola ladies, og god morgen ♥ Blåmandagen var heldigvis ikke verre enn noe en god natts søvn kurerte. I dag føler jeg meg rett så pigg, og det er deilig å ikke være preget av dårlig humør! Haha. I dag har jeg som sagt hjemmekontor i morgenkåpe, noe som er alt for lenge siden sist. Det kommer til å bli så digg, selv om jeg har en liten anelse at jeg kommer til å bli rimelig rastløs om et par timer. Jeg kan ikke huske sist jeg ikke hadde noen avtaler på agendaen? Det har jeg forsåvidt ikke i dag heller, da jeg skal til legen på en aldri så liten helsesjekk om et par timer. Åh, jeg gruer meg allerede til å ta blodprøve. Selv om det ikke gjør spesielt vondt, er det noe så forjævlig ekkelt med å se sitt eget blod renne ut av kroppen. ÆSJ. Krysser fingrene for at jeg er frisk og rask 😉
Her har dere gårsdagens antrekk btw! Denne jakken fikk jeg for rundt en uke siden, og har brukt den typ hver dag siden. Jeg rett og slett elsker den. Dessuten er den utrolig varm! Jeg har størrelse large, og digger at den er så oversized 🙂

IMG_7902-2IMG_7808-2IMG_7826-2IMG_7852 kopi-2IMG_7865-2IMG_7871-2  IMG_7927-2

Hva er dine planer for dagen? 

 

8 kommentarer
      1. Hei!

        Hmm, det fungerer helt fint hos meg, uansett hvilken jeg klikker på. Hvilken nettleser bruker du? :O

        1. Hmm så rart, jeg prøvde på google chrome og Safari!
          Syns jakken var så fin, så hadde veldig lyst å gå videre på linken 😀
          Når jeg trykke på den blir bare siden hvit

    1. Får heller ikke åpnet linkene dine… hverken på safari eller chrome!

      utrolig fin jakke, så hadde vært fint om du ville linket til den 🙂

      klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg