DENNE DAGEN HER…..

Hjelp, for en meningsløs dag. I går var vi nemlig på en skikkelig snurr, som startet allerede på stranden med øl og drinker. I Uberen tilbake til leiligheten var jeg skikkelig tipsy, og lurte veldig på hvordan resten av kvelden kom til å gå. Vi tok oss en dusj før vi satt turen mot gamlebyen for middag og enda mer drinker. Plutselig fikk vi for oss at vi skulle dra på en strandfest på beach cluben vi er på hver dag, og resten er egentlig historie. Haha herregud for en natt, jeg dør!! Hva er det i drinkene her nede? I dag har formen ikke vært på topp, for å si det mildt. Vi sov helt til klokken 12 (allerede da skjønte jeg at dagen kom til å bli noe slapp), dro på supermarkedet for å kjøpe inn frokost og myyyyye juicer, brus, vann og egentlig alt mulig for å dempe ørkenen vi hadde i munnen. I dag har vi derfor bestemt oss for at vi gir opp livet litt, og soler oss på terrassen i stedet for å stresse til stranden. Vi får ta det igjen i morgen!

BIKINITOPPHER

Ellers anbefaler jeg alle som er i Athen å ta turen til Bolivar Beach Bar! En skikkelig digg strand med mye gøy man kan gjøre, eller ikke gjøre som oss. Her går det mest i å drikke drinker i sjøstjerneposisjon på solsengen 😉 Billig er det også, eller iallefall mye billigere enn andre beach cluber jeg har vært på tidligere!

Verdens fineste ♥

Nå skal jeg fortsette denne hangover-dagen her i Athen med å legge meg ut for et par timer med solings. I kveld skal vi tilbake til gamlebyen å spise middag, og forhåpentligvis ha et litt lavere alkoholinntak enn i går. Hehehe! I morgen MÅÅ vi komme oss opp tidlig for å slikke sol.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg