“DEN UTSIKTEN”

God morgen! Fraværet mitt i går skyldes noe så trist som spysjuka. Jeg hadde alarm på klokken åtte, og var på vei til å hoppe i dusjen. Da jeg kom inn på badet var dusjen derimot det siste jeg tenkte på, og jeg kastet meg over doskåla. Ikke det mest delikate bildet jeg beskrev der, men det er altså fakta. Alle planene for dagen ble derfor avlyst, og jeg sov store deler av dagen. Bortsett fra når jeg kastet opp. På kvelden ble jeg heldigvis litt bedre, og i dag er jeg nesten fin.

Over til noe helt annet. Dette skal jo liksom være en mote- og livsstilsblogg, og ikke en naturblogg. Likevel klarer jeg ikke dy meg fra å dele disse bildene jeg knipset i dag tidlig. Hvor fantastisk er ikke denne utsikten? Tenk at jeg har våknet til dette hver dag i atten år, og har alltid tatt det for gitt. Herlighet, nå skjønner jeg hva folk mener med “den utsikten” når de besøker Molde.

IMG_0336IMG_0342

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg