DEN TYPE MORGEN

(annonselenker)

Åhhhh, i dag er det en sånn type morgen. Det ble en sen og fuktig kveld i går, og en tidlig og enda fuktigere morgen i dag. Bare en annen type fuktig. Altså, går det virkelig an å regne så mye? Bare man står ute i ett minutt så er man heelt gjennombløt av regnet. Heldigvis har jeg paraply, men det hjelper verken på buksen eller skoene. Men men, jeg syns faktisk det kan være litt koselig når det virkelig høljer den.

Uansett, nok om det. God morgen, og GOD fredag ♥ Herregud, så deilig! Jeg har nok aldri gledet meg så mye til helg som jeg gjør akkurat nå, og det skal bli så deilig å komme hjem fra kontoret etterpå. Da er planen om å fjerne sminka, og hoppe rett i første joggedress i sikte. I dag har jeg forresten på meg min nye, lange bomber fra Nelly. Den er deilig. Denne kommer nok til å bli brukt mye i høst siden den er såpass varm. Anbefales om du er på utkikk etter en kul og billig jakke! For den var faktisk veldig billig 😀 Woho. Vi snakkes litt senere, da kommer det muligens et bildedryss fra bobleshoppingen vi hadde i butikken i går.

Image and video hosting by TinyPicBomberHER / BukseHER / SkoHER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg