DEN TREDJE SØNDAGEN

Reklame |

ANNONSE – Affiliatelinker

JAKKEHER / GENSERHER / BUKSEHER / SKOHER

Er det bare meg, eller har denne uken vært veeeeeeldig lang? Føler det har vært søndag minst tre dager allerede, haha! Jeg har virkelig hatt en superfin, sosial og gøy helg. Mye god mat, gode venner, fine samtaler og deilig vin. Kunne faktisk ikke ha blitt bedre! ♥ Avsluttet helgen med å dra på kino med en venninne i sta. Vi så “parasite” som var en utrolig spesiell film. Noen som har sett den? Hadde hørt at den var så bra, men må helt ærlig innrømme at jeg satt igjen som et spørsmålstegn. Forklar meg gjerne meningen bak filmen, om noen vet.

Nå merker jeg at jeg er veldig klar for en ny uke med nye utfordringer. Målet for uken er bare å stå opp tidlig, være flink til å trene, jobbe hardt og nyte mens jeg kan innimellom 😉

Hvordan har helgen din vært? ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg