DEN TIDEN AV ÅRET

ANNONSE – Affiliate til nelly

GENSERHER / BUKSEHER / SKOHER / KOFFERTHER

Da var det den tiden av året igjen. Midt i juli hvert eneste år setter jeg snuten hjem til Molde for jazzfestivalen. Det er så gøy når folk fra andre steder enn Molde spør “hvilke artister er det i år?”. Vi bare “ehhhmmmm, vi er egentlig bare på fylla og ikke så interessert i konsertene”. Sier ganske mye om oss, egentlig. I år blir nok annerledes. Jeg er liksom i en annen mode. Ikke så interessert i å feste hver dag som man egentlig gjør. Jeg vil heller gå fjellturer, være med familien, stå opp tidlig og bare føle meg fresh. Det blir nok vanskelig å gjennomføre med tanke på at omtrent alle er hjemme i Molde denne uken, noe som betyr festlige lag fra morgen til kveld – hver eneste dag. Så ja, jeg skal ikke prøve å spå hva denne uken kommer til å bringe, men bra blir den garantert ♥

GENSERHER / BUKSEHER / SKOHER

Nå sitter Glenn og meg på SAS Loungen å jobber litt på hver vår kant. Straks skal jeg klappe sammen macen, ta meg et glass hvitvin fra dispenseren å kose meg litt før flyet går til andre siden av landet. Elsker at de har vindispenser her. Så utrolig harry, men digg på samme tid.

Vi snakkes fra MOLDE! ♥

3 kommentarer
    1. Hei vakre! <3 Åhhh, det blir sikkert sååå göy! Härlig med årlige tradisjoner! Kos dere masse, masse! Gleder meg veldig til podden starter opp igjen! Glenn virker som en så vis, hyggelig og flott person! June også! Digger dere alle 3! Stor god klem fra meg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg