DEN TID, DEN SORG

God kveld! Vi har nettopp kommet hjem etter en helt fantastisk dag. Ja, for det var den faktisk. Det er så deilig å ha kjæresten tilbake at dere aner ikke. I dag har begge tatt helt fri og bare kost oss med hverandre. Vi har slappet av, solt oss og grillet burgere i parken. Jeg forstår forresten ikke når jeg skal lære? Nok engang sitter jeg med solbrent nese og ser helt rudolf ut. “Begynn å bruk solkrem Julia, det er bra for deg” forteller jeg meg selv støtt og stadig. Dessverre er jeg stor i kjeften akkurat på det punktet, for jeg bruker jo faktisk aldri solkrem omtrent. Jeg kommer nok til å angre når jeg sitter på gamlehjemmet og alle tror jeg er 200 år fordi jeg har så mye rynker. Men men, den tid den sorg!

Image and video hosting by TinyPicBelte HER / Bukse HER (adlinks)

(Beltet finnes også i en smalere versjon i svart her og brunt her)

Hvor kult er ikke dette beltet forresten? Helt siden Barcelona har jeg lett etter et stort belte, og forrige uke klikket jeg det endelig hjem fra nelly! Hva syns du? 😀

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg