DEN SYKESTE MATOPPLEVELSEN

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

La meg introdusere dere for den sykeste munchemenyen jeg har sett på lenge. Lite visste jeg, hvor mett jeg kom til å bli, i det jeg gikk inn på BFF Diner i går ettermiddag. Jeg fant stedet på instagram (bff_oslo), og ble helt oppslukt i matbildene de la ut på story. Jeg ringte Karima og sa at “hit måtte vi dra”! Og, det gjorde vi. Vet helt ærlig ikke hvor mye jeg skal skrive å skryte om maten, jeg tenker kanskje at bildene kan snakke for seg selv?

*ta bilde av meg mens jeg holder drinken min hihihi*

GENSERHER

Lobster Roll! Jeg vil seriøst gråte, det var så godt. Her har du hummer i en fantastisk majonesdressing med salat oppi et saftig og deilig brød. NAM!!

The main corses…

Denne burgeren her var helt insane! Gå øverst i innlegget å sjekk ut “yo mama burger” så ser dere hva som er på. Vil bare nevne at nederst så har du fritert mac and cheese med fire forskjellige oster.. Just saying!

New Orleans Crawfish boil. Ferskvannskreps i en helt fantastisk marinade. Kanskje det beste jeg har smakt i hele mitt liv!

Frittert kylling på vafler med lønnesirup. Jepp, du hørte riktig. Kjøttet var så mørt, saftig og smakfullt. Nei, jeg har faktisk ikke ord for hvor fantastisk dette måltidet var. Da jeg skulle gå hjem holdt jeg seriøst på å legge meg i veikanten fordi jeg var så mett for å ta en powernap. Likevel; SÅ verdt det!

I dag er middagen derimot litt kjipere. Her går det i pølser med potetmos 😉 Litt av en luksus man unner seg selv på en onsdag, haha!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg