DEN SUNNE KVELDSMATEN

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er virkelig helt fantastiske å bo med mine to beste venner June og Glenn for sommeren. Den dagen det er tid for hjemreise kommer til å bli utrolig trist, derfor prøver jeg å nyte hvert sekund her. Det koseligste jeg vet er når vi samles rundt kjøkkenbordet. Der spiser vi god mat, skravler og ler oss ihjel. Da kjenner jeg virkelig på følelsen av å være lykkelig.

For noen dager siden disket vi opp med en sunn og digg kveldsmat! Jeg sto for rundstykkene, og June for smoothien. Det er så hyggelig å lage mat med venner, og dette er noe jeg anbefaler alle vennegjenger uansett om dere bor sammen eller ikke. Hvor hyggelig er det ikke å bli invitert på kveldsmat liksom? Sånne små ting i hverdagen er så ufattelig viktig for meg, og det skal så lite til for å glede andre.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg