DEN STORE KLESKRISEN

(inneholder annonselenker)

Noen ganger vet man liksom hva man skal ha på seg. Antrekket er planlagt til den minste detalj, og det er bare å ta på seg klærne så er man klar for fest. Dette er ikke en slik dag. Jeg hadde som mål å holde kofferten min ryddig de dagene jeg er hos mamma, siden jeg skal til pappa allerede i morgen og orket ikke pakket på nytt. Dessverre ser kofferten min ut som noen har hatt brytekamp i den, og jeg aner fremdeles ikke hva jeg skal ha på meg. Trengte seriøst fem minutter pause før jeg fortsetter jakten etter kveldens antrekk. Under finner du det jeg hadde på meg tidligere i dag, veldig casual og deilig!

P7110007-2VeskeMarc Jacobs / SolbrillerCéline / TeeBrandy Melville / BukseKouture (annonselenke) / SkoMichael Kors

Andreas, meg og mamsen har spist middag sammen og nå skal vi ungdommene ut på fest. Eller, vi skal til Gunnhild for å drikke vin med noen venninner – så får vi se om det blir noe fest ut av det. Snakkes i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg